item   Ik woon niet in één van de regio's,... hoe kan ik een Taxi-Ticket bestellen ?

- klik hier -  

Dat kan wel maar dit kunt u niet online via deze website boeken ! Hiervoor gelden namelijk andere, overigens ook zeer voordelige tarieven. Neem voor meer informatie en/of reserveringen svp telefonisch of per e-mail contact met ons op. Uw ticket wordt dan handmatig aangemaakt en per email toegestuurd
item   Krijg ik na het boeken van een Taxi-Ticket ook een bevestiging ?

- klik hier -  

Jazeker,... direct na de bestelling wordt de bevestiging per email verzonden.

Na ontvangst van de betaling wordt uw e-ticket per email verzonden.

Deze e-ticket dient behalve als betaalbewijs bij aankomst ook als herkennings object voor de chauffeur bij het meetingpoint.
item   Wordt er ook gecombineerd met andere reizigers ?

- klik hier -  

Nee hoor,... reizen met een taxi-ticket is gelijk aan het reizen met een "gewone" taxi. wij combineren u niet met andere passagiers. (tenzij u hier natuurlijk zelf om vraagt)

Reizen met een taxi-ticket is niet veel anders dan met een "normale" taxi. Het verschil is slechts dat u deze ruim van te voren online heeft geboekt waardoor wij onze bezetting kunnen optimaliseren en zo u kunnen laten profiteren van de allerlaagste tarieven.
item   Waar kunnen we de chauffeur vinden als we op Schiphol arriveren ?

- klik hier -  

sheraton-schipholDe chauffeur zal u ontmoeten bij het Sheraton Hotel Schiphol.

TIP: Spreek op de heenweg het ophalen alvast door met de chauffeur. Indien gewenst laat hij/zij het ophaalpunt alvast even zien.



item   Waarom zijn jullie zo streng met extra bagage ?

- klik hier -  

Uit ervaring weten wij dat de koffers steeds groter worden en hierdoor in het verleden meerdere malen geconfronteerd werden met bagage die niet in de taxi paste.

Het is daarom van groot belang dat wij van te voren op de hoogte zijn van grote of meerdere koffers ! Neem als dit het geval is daarom voor het reserveren contact met ons op zodat wij u kunnen informeren en/of eventueel een passend alternatief kunnen bieden.
item   Kan de taxi een tweede of derde persoon ook ophalen op een ander adres ?

- klik hier -  

Jazeker,... echter alle tarieven zijn gebaseerd op halen en brengen naar 1 adres.

Voor elk extra via adres wordt een toeslag gerekend van 17,50
( bij een retour is dit vanzelfsprekend voor heen en terug dus 2 x 17,50 = 35,00 )


item   Wat zijn de voorwaarden bij extra ophaal / bestemming adres(sen)?

- klik hier -  

Een extra (via) adres is mogelijk, echter voor elk extra adres is de voorwaarde dat deze in dezelfde gemeente moet liggen en dat de route in een logische volgorde naar de eindbestemming ligt.

Voor extra adressen buiten dezelfde gemeente gaarne contact opnemen met de planning.


LET OP: We behouden het recht om een bepaalde volgorde van ophalen die door de klant is aangegeven te wijzigen , in dit geval wordt altijd eerst contact met de klant opgenomen om dit te overleggen.
item   Online met iDeal betalen?.... Wat is iDEAL?

- klik hier -  

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop.

Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.

Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

Meer informatie over iDEAL ?... bezoek dan eens de website www.ideal.nl
item   Hoe werkt iDEAL?

- klik hier -  

Betalen met iDEAL doet u in een paar stappen:

- Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt
- U komt direct in het bekende internetbankierprogramma van uw bank
- De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
- Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
- U ontvangt een bevestiging van uw bank
- U keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling geslaagd!

Meer informatie over iDEAL ?... bezoek dan eens de website www.ideal.nl
item   Kan ik een boeking ook annuleren?

- klik hier -  

U kunt een Taxi-Ticket boeking tijdig annuleren. Bij annuleringen (minimaal 24 uur voor aanvang rit) wordt 15% annulerings kosten in rekening gebracht.

LET OP: Bij annuleringen binnen 24 uur voor aanvang rit is i.v.m. de reeds gemaakte planning restitutie niet van toepassing!
item   Waarom zijn de tarieven anders als er telefonisch wordt geboekt ?

- klik hier -  

Omdat de prijzen die we berekenen bij het zelf online boeken absulute bodemprijzen zijn wordt er bij telefonisch boeken "gewone taxi" een kleine toeslag gerekend ivm de kosten van het callcenter. [ Medewerkers mogen hierbij geen uitzonderingen maken ]